Monday, December 22, 2008

Bawal Exclusive

CEPAT!! CEPAT!! 4 helai je lagi tinggal...
P01, P02, P05 (Sold) & B04..
Special Price!!!
Contact me...

Tudung jenis BAWAL EXCLUSIVE dah ada..

Tudung ni pakai Batu Swaroski, bukan batu biasa yg cepat tercabut bila kita basuh tu..
Yang ni insyaallah susah nak tercabut dan kain nye pun jenis yg lembut..
Batu batunya pun berkilat dan 'hidup'..
Senang untuk dibentuk bila kita pakai..
Saya pakai 5 6 tahun pun masih x tercabut batu-batunya dan kain nye pun x berbulu bila kita basuh byk kali.
Antara kelebihan yg lain ialah sesuai untuk dipakai dengan baju yang sensitif seperti cepat berbulu, sebab tudung ni xde sulam sulam kat tepinya.. so dijamin baju anda tidak berbulu.

Very nice and simple..
Hurry sementara stok in hand!!

Tag 'BAWAL EXCLUSIVE'
Yang membezakannya dari tudung yang lain

Bahagian belakang tudung
Tag akan kelihatan seperti dalam gambar bila kita memakai tudung ini.
Antara nampak x nampak.. very khellass!! hihihi


JENIS : BAWAL BATU SWAROSKI PUTIH
Harga : RM 45 sehelai
Batu swaroski berwarna putih di tabur penuh di belakang dan
bersama tag 'BAWAL EXCLUSIVE'...

Dr Kiri ke Kanan : P01, P02, P03(SOLD)
Hijau Muda, Kuning Air, Gray

Dr Kiri ke Kanan : P04 (SOLD), P05 (SOLD)
Light Purple(Tukar Warna Hijau Sembam), Purple Gray

Dr Kiri ke Kanan : P06 (SOLD), P07 (SOLD)
Dark Brown, Light Brown

Dr Kiri ke Kanan : P08 (SOLD), P09 (SOLD)
Warna Belacan, Light Belacan

JENIS : BAWAL BATU SWAROSKI BERWARNA
Harga : RM 55 sehelai
Batu swaroski berwarna di tabur penuh di belakang dan
bersama tag 'BAWAL EXCLUSIVE'... Batu mengikut warna tudung..

Close up batu Swaroski Berwarna

Dr Kiri ke Kanan : W01 (SOLD), W02 (SOLD), W03 (SOLD)
Light Brown, Pink Terang, Hijau Muda (Tukar Warna Gray)

Dr Kiri ke Kanan : W04 (SOLD), W05 (SOLD), W06 (SOLD)
Orange (Tukar Warna Dark Coklat), Light Purple, Red


JENIS : BAWAL BATU SWAROSKI BUNGA BERWARNA
Harga : RM 55 sehelai
Batu swaroski dibentuk bunga di bahagian tepi & bawah tudung dan
bersama tag 'BAWAL EXCLUSIVE'... Batu mengikut warna tudung..

Close up bunga yg dibuat dgn batu swaroski berwarna

Bahagian belakang tudung bila di pakai

Dr Kiri ke Kanan : B01 (SOLD), B02 (SOLD)
Gray, Silver

Dr Kiri ke Kanan : B03 (SOLD), B04, B05 (SOLD)
Oren, Green, Kuning Air (Tukar Belacan Bunga)

Dr Kiri ke Kanan : B06 (SOLD), B07 (SOLD), B08 (SOLD), B09 (SOLD)
Pink Purpleish, Belacan, Light Belacan, Pink

2 comments:

~*Dandelicous Princess*~ said...

Dalam gambo x nampak sangat kilauan swaroski. Maybe kene pakai kamera best lg tu... Tapi kat depan mmg cun bersinar. Hehe.. My mum suda angkat satu. Kaler pink :D Beli deh....

syud said...

hihi flash terpaksa di off kan kalu nak amik gambar yg kilat2 sb kalau tak dia nampak kilat je, x nampak bentuk n kaler lari... sb tu kot x real dlm pic..